donderdag 4 oktober 2012

Essence - 125 absolutely blue


Essence - 125 absolutely blue

Een prachtige kleur vind ik dit.. Blauw paarsig.. Het is een kleur die ik nog niet in mijn collectie had. Ik maakte de kleur vaak zelf door wit met blauw te mengen. Ik heb deze nagellak van Essence al vaker gezien in de schappen van de kruidvat en nu Essence een nieuwe look heeft (de nallak potjes) zag hij er nog aantrekkelijker uit. Ik heb geen flauw idee waarom ik hem eigenlijk nu pas heb gekocht. Ik baal er best van dat ik hem elke keer aan me neus voorbij heb laten gaan. Maar goed er zijn natuurlijk genoeg leuke kleurtjes. Oke opzich geen goed excuse. Maaaaaar ik heb dit geweldigde lakje nu en ik ben er dol gelukkig mee.


De nagellak lakt erg fijn. Een heel fijn kwastje. Zowieso hebben die nieuwe potjes van Essence een heel fijn kwastje. Je moet de lak 2 keer opbrengen om hem dekkend te krijgen. De lak vind ik ook vrij snel drogen wat natuurlijk heel handig is! vooral omdat ik er vaak geen geduld voor heb :-)

7 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Versatile Award.
    Kijk even op mijn blog voor meer informatie :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kleurtje :) Snel bij kruidvat kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur! Ik vind dat je een super leuke blog hebt! Jammer dat je geen bloglovin hebt, anders was ik je zeker gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs Tineke van www.MySuperSweetLife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kleurtje! Alleen ben ik meer van de nude, of juist donkere kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow that blue is truly amazing! Love it!!:)

    beautinika.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen