dinsdag 2 oktober 2012

Thema: Herfst

Ja het is weer herfst dus een leuke nail art in herfst kleuren. Heel simpel om te maken.




Wat heb je nodig:

  •  Een een oranje nagellak. Ik heb Catrice - Sunny Side gebruikt
  • Een bruine nagellak. Ik heb Essence - 49 THE ONLY CHANGE! gebruikt
  • Een base en een topcoat
  • Een dotting tool. Je kan ook een sateprikker gebruiken
  • Een glitter of een metalic kleurige striper. Ik heb er voor een sierstikker gebruikt

Wat moet je doen :

  • Je lakt al je nagels met de oranje nagellak behalve de ringvinger
  • De ringvinger lak je met de bruine nagellak
  • Laat het drogen
  • Maak met bruine gedeeltes op je nagels (frenche manicure)
  • Met de dottingtool maak je stippen met de oranje lak op je ringvinger en op de rest wat bruin is
  • laat het drogen
  • Maak stippen in de oranje stippen met de bruine kleur
  • Om het af te maken maak je er een lijntje onder zoals op de foto met een striper of een sierstikker.

2 opmerkingen:

  1. Erg leuke nail art! Ik wil deze wel een keertje na gaan maken. Ik volg je trouwens met GFC :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is weer een hele mooie nail art! Heel mooi gemaakt!
    x julia

    BeantwoordenVerwijderen