woensdag 3 oktober 2012

Peacock (pauw) nails

Wauw ik zag zo'n ontzettend mooie foto op internet voorbij komen. Ik zal hem direct met jullie delen :



Kijk dit is nou echt inspiratie.. De kleuren zijn prachtig.. Zowieso een pauw is prachtig. Door deze foto had ik zin om iets met een pauw op mijn nagels te doen.. Ik wist nog niet wat en hoe dus ik heb maar wat gedaan en hier is het resultaat :



Ik ben redelijk blij met het resultaat ik heb gedaan wat in mij op kwam, en het ziet er vrij vrolijk uit met mooie kleuren.

Het is heel simpel te maken. Je moet gewoon stippen in stippen zetten in verschillende kleuren.
Daarom ga ik het ook niet echt uitleggen omdat ik eigenlijk maar wat heb gedaan :)

1 opmerking:

  1. Een super mooie nail art! heel cool gedaan! :)

    Ik zie dat jij ook een nieuwe blogger bent! Heel veel succes met bloggen, Je blog ziet er fantastisch uit! <3
    Ik ben officieel je 11e volger :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen